
Întrebări frecvente
Comandă
O comandă poate fi plasată direct pe site-ul nostru. În plus, este posibil să faceți acest lucru contactându-ne prin e-mail la [email protected], sunându-ne la 0312 295 893, sau trimițându-ne un mesaj pe Facebook sau WhatsApp.
Dacă ne trimiteți un e-mail sau un mesaj pe Facebook, vă rugăm să indicați mobila pe care doriți să o achiziționați și să furnizați numărul dvs. de telefon. Vă vom contacta pentru a discuta comanda dvs.
Comenzile sunt de obicei confirmate în termen de 1 zi lucrătoare.
Dacă doriți să anulați comanda, vă rugăm să ne contactați trimițând un e-mail la [email protected] sau sunându-ne la 0312 295 893.
Când ne contactați, vă vom cere să furnizați numărul comenzii sau informațiile de contact pe care le-ați furnizat în momentul plasării comenzii.
Da, putem emite facturi atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice.
Nu oferim servicii de demontare mobilă veche.
Suntem un magazin online de mobilă, prin urmare, nu avem showroom sau magazin fizic.
Suntem întotdeauna gata să oferim sfaturi și să asistăm în alegerea celui mai potrivit mobilier pentru dvs., așa că vă rugăm să nu ezitați să ne contactați.
Livrare
Oferim livrare gratuită a comenzilor pană in fața casei/blocului în toată România (locul unde poate ajunge duba).
Da, vă puteți urmări comanda introducând numărul comenzii și adresa de e-mail sau numărul de telefon pe care l-ați furnizat în comandă. Puteți face acest lucru aici.
Facem tot posibilul pentru a stabili cel mai potrivit interval de livrare pentru comanda dumneavoastră. Livrarea poate fi efectuată fie prin transport propriu, fie cu ajutorul unui serviciu de curierat asociat. Cu cel puțin o zi înainte de livrare, șoferul vă va contacta pentru a conveni asupra unui anumit interval de timp de livrare. În cazul în care comanda dvs. este livrată de partenerii noștri, șoferul vă va contacta în ziua livrării și vă va comunica ora estimată de livrare.
Da, cu cel puțin o zi înainte de livrare, șoferul vă va contacta pentru a conveni asupra unui anumit interval de timp de livrare. În cazul în care comanda dvs. este livrată de partenerii noștri, șoferul vă va contacta în ziua livrării și vă va oferi un interval orar.
Șoferul va transporta mobila înăuntru numai dacă ați optat pentru serviciul de transport până in locuință. Puteți solicita acest serviciu furnizând detaliile în comanda dumneavoastră. De asemenea, puteți adăuga serviciul de transport în orice moment înainte de data confirmarii livrării mobilierului, contactându-ne prin e-mail la [email protected] sau telefonic la 0312 295 893.
Termenul de livrare depinde de mobilierul selectat. Descrierea produsului indică o perioadă de livrare exprimată în zile lucrătoare, care se calculează din ziua confirmării comenzii.
Noi informăm clienții noștri în prealabil cu privire la posibilele întârzieri de livrare și oferim un timp estimat de livrare prin intermediul informațiilor de contact furnizate în comandă. Dacă aveți întrebări suplimentare, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] sau telefonic la 0312 295 893.
Atunci când livrăm mobilier cu termene de livrare diferite, veți plăti doar pentru mobila pe care o livrăm în acel moment.
Plată
Puteți plăti comanda în numerar , cu un card bancar la livrarea mobilierului sau utilizând plata online și cu cardul bancar (Visa, Mastercard, Google Pay, Apple Pay) și transfer bancar înainte de livrarea mobilierului. În plus, oferim opțiunea de cumpărare în rate. Mai multe informații despre cumpărarea în rate sunt disponibile aici: https://www.mobilier.ro/plat.html.
De obicei, rambursările sunt procesate în termen de 5 zile lucrătoare, de la anularea acesteia.
Retururi și garanție
Toată mobila vine cu o garanție de 24 de luni, cu excepția cazului în care producătorul oferă o garanție mai lungă. Perioada de garantie incepe din ziua in care livram mobila.
Daca ati primit mobila cu defect, va rugam sa ne trimiteti fotografii sau alte materiale vizuale (cum ar fi un video) prin email la [email protected]. Departamentul nostru de garanții va evalua situația și vă va contacta cu posibile soluții.
Timpul de livrare pentru piesele în garanție este în mod tipic de 10 - 20 de zile lucratoare. Timpul exact de livrare depinde de fiecare furnizor în parte.
Dacă doriți să returnați mobila, vă rugăm să ne informați pe email la [email protected] sau la numărul de telefon la 0312 295 893. Feedback-ul dumneavoastră cu privire la motivul returnării ne-ar ajuta pentru o îmbunătățire continuă a calității produselor și a serviciilor oferite. Mobila returnată se va ridica în termen de 10 zile lucrătoare. Banii vor fi returnați prin transfer bancar, în contul bancar oferit de dvs, a doua zi după ridicarea mobilierului. Citește mai multe despre aceasta aici: https://www.mobilier.ro/returnri-i-rambursri.html.
Garanția de rambursare a banilor de 365 de zile înseamnă că, dacă nu sunteți 100% mulțumit de produsul dvs., îl puteți returna în termen de 365 de zile calendaristice. Mobilierul returnat trebuie să fie în ambalajul original și acesta să nu fi fost asamblat.. Mai multe informații despre politica de returnare puteți găsi aici: https://www.mobilier.ro/returnri-i-rambursri.html.
Întrebări suplimentare
Piesele de mobilier care sunt disponibile în prezent în inventarul nostru le găsiți în secțiunea Promoții a site-ului, pe care o puteți accesa aici: https://www.mobilier.ro/promotii/.
Nu producem mobilier la comandă, totuși, vă putem ajuta în selectarea mobilierului din sortimentul nostru oferit.
Culorile disponibile pentru mobilier sunt furnizate pentru fiecare model. Dacă nu vedeți listate opțiuni de culoare pentru mobila aleasă, înseamnă că aceasta este disponibilă doar în culorile afișate pe site.
Mobilierul se livrează de obicei neasamblat în cutii, dar instrucțiunile de asamblare și feroneria sunt incluse împreună cu mobilierul.
Din păcate, nu oferim servicii de asamblare mobilă în acest moment.
„Preț bun garantat“ se aplică tuturor pieselor de mobilier vândute în magazinul nostru online. Daca gasiti acelasi produs la un pret mai mic intr-un alt magazin online care operează în România, vom egala prețul si vom livra marfa gratuit in toată țara. Pentru mai multe informații despre „Preț bun garantat“, vă rugăm să citiți aici: https://www.mobilier.ro/plat.html#pret-bun-garantat.
Cantitatea minimă de comandă pentru anumite articole de mobilier depinde de producătorul de mobilă. Unii producători își împachetează articolele de mobilier doar în numere pare per cutie, prin urmare produsele lor pot fi achiziționate doar în cantități pare.
Da, dacă nu reușiți să achiziționați piesa de mobilier dorită, puteți opta pentru un memento, care vă va anunța imediat când articolul dorit este din nou în stoc.
Nu, șuruburile pentru fixarea mobilei de perete sau suspendate nu sunt incluse în pachetul produsului, așa că va trebui să le cumpărați separat. Fiecare perete necesită un tip diferit de șurub sau chiar o adâncime de găurire diferită. Alegeți elementele de fixare în funcție de greutatea mobilierului și de tipul de perete, fie că este din ipsos, cărămidă, lemn, etc. Din motive de siguranță și calitate, alegeți numai șuruburi care sunt potrivite pentru un anumit tip de perete.
Unele dintre paturile din sortimentul nostru sunt vândute cu saltele. Puteți vedea dacă patul pe care l-ați ales este vândut cu saltea verificând specificațiile produsului.
În descrierea setului de bucătărie selectat, puteți găsi informații despre schimbarea configurației mobilierului. Dacă este disponibilă o astfel de opțiune, este posibil să alegeți și să comandați dulapuri individuale din colecția de mobilier corespunzătoare, creând astfel setul dorit. Totuși, dacă configurația mobilierului nu poate fi schimbată, aceasta poate fi comandată doar așa cum este afișat pe site. Dacă aveți nelămuriri, vă rugăm să ne contactați prin e-mail la [email protected] sau telefonic la 0312 295 893.
Nu oferim servicii de măsurare pentru mobilierul de bucătărie. Cu toate acestea, vă putem ajuta în selectarea dulapurilor de bucătărie și planificarea aspectului acestora pe baza dimensiunilor standard disponibile.
Pentru a vă abona la newsletter, puteți bifa căsuta de selectare în timpul procesului de finalizare, care indică faptul că doriți să primiți informații sau puteți introduce adresa de e-mail în căsuta de abonare situată în partea de jos a site-ului nostru web și să indicați că sunteți de acord cu Politica de confidențialitate.
Pentru a vă dezabona de la newsletter-ul nostru, puteți face clic pe butonul „Dezabonare“ din partea de jos a oricărui newsletter pe care îl primiți sau ne puteți trimite un e-mail la [email protected].